viernes, 28 de abril de 2017

Pràctica de comentari d'anuncis


Nom del producte
Què és el producte?
Target / target econòmic
Què et ven realment?



Primer anunci


Es tracta d'un anunci publicitari d'Actimel, una veguda que fa que les teves defenses augmentin i et protegeixin de qualsevol perill, poseeix un efecte beneficiós per a la salut. Aquesta és una nova campanya que vol intentar posicional el producte (l'Actimel) entre els joves de 18-40 anys.
En quan a recursos publicitaris, resalta molt l'audiovisual, no conté text i per tant el receptor ha de intentar captar el missatge el qual s'està intentant reflexar.
El que realment et ven el producte, és que si et prens un el dia començaràs el dia amb molta energia i amb molta força, com si res fos imparable, tenin les defenses preparades per a qualsevol cosa. 



Segon anunci

És un anunci que ens ven un perfum, aquets va dirigit principal a les dones aproximadament a partir dels 20 cap amunt.
Ens mostra la sensillesa, la naturalitat a partir de les flors i a més a més podriem lligar el significat de les flors com a bona olor.

Tercer anunci

Es tracta d'un anunci publicitari sobre la Amstel Radle fet en el 2016, una veguda alcholica.
El target és aquella persona que primerament de tot pugui consumir alcohol,és a dir, per tant una persona adulta de les diferentes sexualitats (noi/noia), a més a més, podria anar dirigit a aquelles persones que queden amb els seus amics, en qualsevol bar disfrutant d'aquell moment.
Aquest anunci ens intenta transmetre el sabor del reneixer, que quan et prenguis un Amstel Radle, es temps de frescor, de sortir amb els amics, de fer coses noves, de no quedarte a casa i disfrutar.
Els recursos literaris que utilitzen, principalment destaca la metáfora, és a dir, en el anunci podem observar com comparen la transformació del capullo d'una papallona amb les persones sortitn de dintre del sac.

No hay comentarios:

Publicar un comentario